Welcome

Saturday 14 April 2012

Kembali Senyum..:)

Assalamualaikum..

Sudah lama saya tidak menghiraukan blog saya yang serba sederhana ini..Bermula saat ini, saya akan kembali aktif mengemaskini dan memasukkan maklumat yang boleh dikongsi bersama..bukan sekadar maklumat berkaitan pendidikan khas, namun saya akan berkongsi segala maklumat yang dirasakan penting bagi warga pendidikan, juga luar daripada bidang pendidikan..Blog ini juga dengan rasminya akan aktif semula bermula 23hb April nanti..Saya memilih tarih tersebut yang dirasakan tarikh yang sesuai untuk diri saya meningkatkan pengetahuan dan mengembalikan semangat. Tunggu dengan sabar ye..^_^
Semalam Adalah Sejarah Yang Tidak Boleh Dipinda,
Hari Ini Adalah Khayalan Yang Belum Nyata,
Esok Penentu Siapa Kita..Chaiyooo'



~Hidup ini satu anugerah~

1 comment:

  1. Alhamdulillah...tahniah atas segala usaha anda. Moga hidup kita diberkati Allah SWT dan memberi manfaat bersama... Amin..

    ReplyDelete